DEČIJA POTREBA IZRAŽENA STIHOVIMA


Neki klijenti dobiju inspiraciju da svoje uvide i osećanja pokrenuta ili razrešenja tokom terapije izraze stihovima. Evo primera, gde klijentica M.S. izražava nostalgiju prema danima porodičnih letnjih odmora, kada je njen otac bio drugačiji, tj. bio onakav kakav je njoj trebalo da bude, za razliku od onog kakav je bio kod kuće.

Ta divna leta kad bile smo deca
Bezbrižnost detinjstva na grčkim morima
Sve što poželiš od rođenog oca
Maštaš danima i preživljavaš u snovima

Nisu to samo pesak i voda
Lov na školjke što bisere čuvaju
Nije to ni skakanje sa stena
Jurišanje za talasima dok vetrovi duvaju


Daleko od kuće, daleko od posla
Strogi otac postaje tata
Kaiš zamenio gumenim čamcem
I zajedno sa nama talase hvata


Vodio nas gde hoćemo
Ispunjavao nam želje
Pretvara te letnje dane
U radost i veselje

Tih dvadeset dana bilo je kao u snu
Kad otac je tata a sestra je drug
Taj čežnjivi san ja još uvek sanjam
Nestvarno lep i začaran krug.


            U sledećim stihovima, ona se osvrće na svoj odnos sa majkom, kojoj je često govorila da žali dan kada ju je rodila i da zato ne slavi svoje rođendane.


Stavljam ključ u bravu svog detinjstva
Zatvaram vrata teška kao čelik
Sećanja bolna razorila mi život
Taj teret je za mene bio prevelik


 Želim da konačno kažem mami:
"Volim taj dan kada si me rodila
Tog divnog julskog šestog dana
Ti si mene a ja mog sina na svet donela."


Neću više da spominjem detinjstvo
Ono je prošlo i nema ga više
Sada ga živi čedo moje milo
A njegov osmeh moje suze briše.



M.S. 19.okt. 2011.

Коментари

Популарни постови